Tuesday, September 23, 2014

Ավետիք Իսահակյան: Երջանկության իմաստ

<<Ով մարդ, արյունի ծնունդ, և կրքի ծարավ, քո անմիտ ոգին անհագ տարփում է հավերժ գրգիռի: Երջանկության իմաստը դու անկարող ես ըմբռնել, քո զգացող գոյությունը չարժե իր ձգտումին, և ոչ մի նպատակ չարժե, որ նրան ըղձաս:>>


Ըստ Իսահակյանի երջանկության իմաստը անհնար է հասկանալ և այն հասկանալը իմաստ չունի: Իմ կարծիքով երջանիկ լինելու համար տարբեր առիթներ և պատճառներ կարող են լինել և յուրաքանչյուր մարդ ունի իր երջանկության պատկերացումը: Ամեն մի մարդու ունի իր կյանքը և իր պատմությունը, իր սեփական հիշողությունները, որոնք ուրիշ մեկի հետ էլ չի կարող կատարվել, բայց ես համոզված եմ, որ բոլորին ծանոթ են իրենց մոր կողմից ստացած հպարտությունը և սերը: Ասում են, երբ որ քո հարազատներ կամ մոտիկները երջանիկ են լինում, դու կիսում ես նրանց հետ այդ զգացմունքը, այս փաստը ապացուցում է մայրական հպարդություն, երբ ծնողը հպարտանում է իր երեխայով նա երջանիկ է, և դու այդ իմանալով նույնպես երջանկություն ես տանում: Տարբեր փիլիսոփաներ փորձել են գտնել երջանկության իմաստը, բայց նրանց մոտ չի ստացվել: Կարող եմ ասել, որ ես երջանիկ մարդ, քանի-որ ունեմ ընկերներ, ընտանիք մարդիկ որոնց միշտ կսիրեմ ու կհարգեմ և նրանցից կստանամ նույնը: Իմ կարծիքով երջանկության իմաստը հասկանալ պետք չէ, քանի-որ դա անհնար է հասկանալ, երբ մարդ երջանիկ է նա այդ կհասկանա ինքնուրույն, իսկ եթե նա չի գտել իր երջանկությունը պետք շարունակի փնտրել, քանի-որ իմ կարծիքով ամեն մի մարդ կարող է երջանիկ լինել:

No comments:

Post a Comment