Sunday, November 9, 2014

Իմ մասնագիտությունը

Ես միտք ունեմ դառնալ իրավաբան: Ինձ օգնեց ընտրել իմ մասնագիտությունը` հայրս խոսաքցության ժամանակ: Հետո ես որոշեցի խոսել իմ մորեղբոր հետ` նա դատավոր է և ավելի լավ գիտի այդ մասնագիտության մասին: Երբ խոսաքցությունը ավարտվեց ես որոշեսի դպրոցը ավարտելուց հետո ընդունվել Սլավոնական համալսարան: Ես այնքան էլ լավատեղյակ չեմ իրավաբանի մասնագիտության մասին և դրա համար ես պետք է խոսեմ իմ մորեղբոր հետ և այդ բնագավառը լավ հասկանամ: Մեր ժամանակներում իրավաբանը շատ գլամուռ և մոդայիկ մասնագիտություն է և համարյա բոլորը ձգտում են ընդունվել իրավաբանական համալսարան, բայց քչերն են ընդունվում համալսարան և ավելի շատերը ծանոթների օգնությամբ:
Ես չեմ մտածել ձեռք բերել երկրորդ մասնագիտության մասին, քանի որ ես կենտրոնացած եմ իրավաբանական համալսարան ընդունվելու համար:

No comments:

Post a Comment