Tuesday, October 28, 2014

Զիգմունդ Ֆրեյդ: Մեջբերում

Всякий раз, когда в жизни кто-то становится на нашем пути, а при сложности жизненных отношений это случается весьма часто, сновидение тотчас же готово убить его, будь это отец, мать, брат, сестра, или супруг.

Ամեն անգամ, երբ կյանքում ինչ-որ մեկը կանգնում է մեր ճանապարհին, իսկ կյանքի հարաբերությունների բարդություններին նայելով, դա տեղի է ունենում շատ հաճախ, երազատեսությունը անմիջապես կարող է սպանել նրան, լինի դա`հայր, մայր, եղբայր, քույր կամ ամուսին:

Կարծիք
Ես համամիտ եմ Ֆրեյդի այս մտքի հետ, որովհետև երբ ես վիճում եմ օրինակ իմ ընկերների հետ և չեմ հասնում իմ ուզածին ես ուզում եմ ոտնատակ անել նրանց: Ֆրեյդը իր միտքը շարադրելիս օգտագործել է սպանություն բառը, ես կարծում եմ, որ նա ինկատի ուներ ոչ թե հենց սպանություն այլ այն ինչը, որ դու չես անի իրականում բայց կցանկանաս, դա տեղի կունենա քո երազներում կամ մտքերում:

No comments:

Post a Comment